Friday, April 18, 2008

Watch Movie


I went to gadong this afternoon with my friends to watch this CONGKAK movie.. aduii compom siuk kaa nee? xs haha pachaa eh. to be continued..


Now almost 11 pm, baru balik dari lepak bakas liat muvee. i'm tired . ohhh. siuk jua laa that muvee. but membari stress. HAHA. my friend screaming like a girl. xp haha pachaa.
bukannya takut, the sound effect membari tekajut baa.
i tell you what happen masa meliat muvee tadi,,
ada bah tadi that group of the girl ane bising,
apa nya urang brunei "nyanyah".
dikata kan baru2an liat wayang inda jua. annoying bah.
membari sasak. inda concentrate mliat uleh nya.
then ada one girl yang duduk d atas ane bcakap "SHUT UP BITCH"
HAHA. whooaa nice one girl. me sokong that girl. kes sasak haha.
but inda jua pandai merati si dang2 nyanyah ane.
then after the muvee abis, teliat me surang bini2 ane bdiri
dapan pintu cinema. lupa nya menunggu bini2 yang nyanyah anee,
then tdangar me conversation between durang ane,
(yang sasak ane) : " eh dang baru tah pernah meliat wayang ka?'
then surang2 inda ngakun (bini2 yang bising tadi). tarus ganya jalan. HAHA.
lame eh. bah2 enough talking bout them. sorry! i'm out of topic.
haha. bah2 i'm tired.
i'm off to bed now. XD